Saturday, July 13, 2013

kek batik




Ni namanya 'try n error kek batik merrie'....buat dah 2x dari resepi yg berlainan...minggu lepas buat...jadi lembik sesangat...tapi sedappp....coklat yg meleleh-leleh tu aku kaup...n amik biskut merrie cicah kat dia...haaa dah macam makan jajan yg coklat Nini tu...hehehe....bila aku search kt blog otai2...katanya masak x cukup pekat...oooo camtu...hehehe...kali ke-2 ni buat ikut resepi HANA...org kata belajar dr kesilapan....aku masak sampai pekat....tapi aku ni kan suke buat ikut suka hati aku...aku x pakai Milo...aku pakai coklat malt...n aku pakai biskut merrie yg murah...yg timbang tuuu....



konon2 nak bezakan nanti rasanya....sedap memang la sedap...tapi potongannya x cantik...x kemas walaupun aku dah ikut tips2 yg suh masukkan dalan peti ais semalaman n basahkan pisau n lap setiap kali nk potong...lain kali aku buat nak ikut btl2 n nak beli biskut merrie yg mahal sikit...nanti boleh la bezakan rupa parasnya....hehehe


5 comments:

Unknown said...

done follow u back..heheh...^__^

Viva Sakura said...

tq zatira..

Unknown said...

Hello Blogger!
Sudah lama tidak upload blognya….
Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

شركة مكافحة حشرات said...

شركة مكافحة حشرات بالدمام
شركة مكافحة النمل الابيض بالدمام
شركة مكافحة الحمام بالدمام والخبر
شركة مكافحة حشرات بالقطيف
شركة مكافحة النمل الابيض بالقطيف
شركة مكافحة حشرات بالجبيل
شركة مكافحة النمل الابيض بالجبيل
شركة مكافحة حشرات بالخبر
شركة مكافحة حشرات بالاحساء
شركة مكافحة حشرات بالرياض

شركة مكافحة حشرات said...

شركة تسليك مجارى بالدمام
شركة تسليك مجارى بالخبر
شركة تسليك مجارى بالقطيف
شركة تسليك مجارى بالجبيل
شركة تسليك مجارى بالاحساء
شركة تسليك مجارى بصفوى وسيهات وراس تنورة
شركة تسليك مجارى بالرياض
شركة تنظيف وشفط بيارات بالدمام والخبر
شركة تنظيف مساجد بالدمام والخبر
شركة الماسة لمكافحة الحشرات بالدمام