Friday, February 8, 2013

Sakit Tumit


ehsan en.google

Aduhhh sakitnya tumit ku ini....dah makan 4-5 bulan dah ni...tak ilang-ilang lagi sakitnya....bila bangun tido nak pijak lantai....adoi makkkk...rasa macam nak nangis....aku dah jumpa doktor...doc tu cakap...ni sakit sendi....sakit sendi???sakit sendi bukan kat sendi ke?wahhh melawan pulak...hehehe....pastu dia cakap...nak operate tak boleh...sebab kulit kat tumit payah nak cantum....uikkkk aku pun tak nak operate.....dia bagi makan ubat tahan sakit...takkan selamanya aku nak makan ubat tahan sakit....

Aku rasa ni kesan daripada masa aku keje dulu...dulu aku technician kilang...kerja berdiri ngadap mesin....perghhh berbelas tahun lamanya....doc pun cakap mungkin sekarang baru timbul kesannya...dulu ada member aku yang ngadu kat aku...dia kata tumit dia sakit bila bangun tidur....nak pijak pun tak boleh...tapi aku tak bole nak imagine camner sakitnya....skang baru le aku rase....adoiiii mak sakitnya....lagi satu mungkin sebab pertambahan berat badan .....


No comments: