Thursday, February 14, 2013

Mikhail ronda-ronda





Budak mikhail ni kalau bawak dia jalan-jalan...memang boleh pening...sebabnya dia tak suka kalau orang pegang....nak jalan sorang-sorang....ceh macam dah besar sangat....kalau pegang nanti dia marah...siap tepis-tepis lagi....yang jadi masalahnya kalau orang tak langgar dia...dia yang langgar orang.....hehehe



Ayammm ayammm ayammm.....makan tu je yang dia nak....nasi tak mo...benda lain pun tak mo...haaa kalau makan ayam dia nak pegang sendiri...dapat pegang peha ayam...cukup suka...air nak air milo saja....kat rumah sendiri ke...rumah orang ke...dia tak kira....
hehehe....

5 comments:

mamapp said...

comelnye mikhail.. ish.. kalau ada rezki lg nak anak cumil cam mikhail laa.. hehe

eloklah ayam tu byk protein.. kasi je dia makan

[PCL] said...

salam ....pcl nak buat review tapi memandangkan blog viva sakura x hapdet..pcl tangguh dulu...tp kalau dah , cepat2 bgtau pcl okeh !

Anonymous said...

www.100datingwebsites.com

Anonymous said...

The information were very helpful for me, I've bookmarked this post, Please share more information about this
Thanks

Cik Kay Jue said...

comelnye..

mesti pening layan dia.. hehe..