Wednesday, February 13, 2013

Aku Bercerita-Ramlee Awang Murshid







Nampak tak ni...aku dah beli buku terbaru dari penulis yang memang aku minat sangattttt....sape tak kenal RAMLEE AWANG MURSHID....dia ni memang terbaikkkk....aku kalau baca novel dia memang rasa sayang nak habiskan cepat-cepat.....hahaha....boleh dikatakan kesemua novel dia aku ada.....jalan cerita menarik tak merapu.....kadang-kadang boleh rasa cam jatuh hati lak kat watak dalam novel tu.....hahahaha....AKU BERCERITA yang terbaru....SUNAN MUSAFIR ni pulak sambungan dari kisah sunan sebelum ni....koleksi karya RAM ni memang antara koleksi yang aku paling sayang...jangan sesiapa pinjam n rosak kan...memang nak nahassss.....hahahaha.....





Aku tengok kebanyakan novel sekarang...cerita ntah apa2....dah tu kebanyakan jalan cerita sume sama....yang beza cuma nama....mintak maaf ye pada novelis....(ini cuma pendapat saya dan cita rasa saya...)antara penulis yang aku minat NORHAYATI BERAHIM DAN JULIA ESQA....















4 comments:

Zuliana Abuas said...

dah baca AB? best tak?? Teruja nak baca, tapi tak p beli lagi :( , tunggu PBAKL nantilah... hehe.. Erkk.. tetiba baca post ni ternampak nama budak tu. heeee. Apa pun, terima kasih byk2.

Viva Sakura said...

tengah baca...x abis lg..hehehe...selamat berkarya...

mamapp said...

mama pn dah ada buku ni tp x sempat lg nk baca.. en hubby yg baca dulu

Viva Sakura said...

sy pun selalu berebut ngan hubby...hehehe