Sunday, January 20, 2013

Aku menulis bukan kerna nama


KENAPA AKU BUAT BLOG???

Kenapa aku pun sibuk-sibuk nak buat blog ni???...jawapan aku senang je...blog ni kan macam diari kita...kita boleh tulis ape yang kita suke...luahan hati kita...kita boleh share dengan orang apa-apa info...asal kan yang tak menyentuh sensitiviti agama dan kaum...terpulang laa apa kita nak tulis...blog kita suka hati kita...dan jangan lupa kita bertanggung jawab tentang suma artikel kita....

Aku rasa ramai yang nak jadi reporter...tapi tak dapat...haaa dengan adanya blog kita dengan sendirinya mengiktiraf diri kita sebagai reporter....nak bahagian hiburan ke...politik ke...nak jadi chef ke...belasah je laaaa....ada orang lain kisah????

Ada member tanya...ADA KE ORANG NAK BACA BLOG KO NI???....kalau tak de orang baca...aku baca la sendiri...bukan kene bayar pun...hahahahahaha...dan aku boleh jalan-jalan tengok blog orang....kalau ada rezeki boleh buat duit...tak kisah laa dapat rm1 ke...duit gak kannnnn????

Aku ni bukan laa dalam golongan yang terer IT....nak create blog pun tak tau dulu...tapi orang kata malu bertanya sesat jalan ...walau pun skang dah ada gps....kene tanya gak....kalau tak sesat nanti....hehehe....terimah kasih laa pada blogger2 yang tak kedekut ilmu....





No comments: