Sunday, January 16, 2011

Kesian Ana Rafalli

Salam dan selamat pagi...



Harini nape entah tetiba pepagi dah bukak blog...hehehe...cam biasa aku suka bukak you tube lagu KALAU BERPACARAN....bila aku bukak lagu ni aku tetiba jadi geram lak...aku geram pasal orang heboh dok kutuk ANA RAFALLI...aku bukan apa....lepas je juara lagu haritu....tak abis-abis orang pertikaikan kemenangan  ANA RAFALLI.....

Aku jadi pelik bin heran nape ek ramai yang tak percaya pada rezeki masing-masing....tahun ni rezeki die...biar la....tahun depan orang lain lak....lagi pun juri-juri profesional yang nilai....yang dok bising-bising ni...lulusan muzik dari mane ek?kekekeke....aku memang tak tau menahu pasal muzik pun....asal sedap kat telinga aku...n asal lirik die sedap...aku suke je....

Kesian la kat die...die baru nak naik...bagi la peluang kat die...tak yah bising-bising laaa....die pun cun ape....hehehe....go ana go....


babai....


 

No comments: