Thursday, January 13, 2011

Jejak Kasih

Salam...

Kita manusia ni kadang-kadang tiba-tiba jadi rindu....rindu pada orang yang kita sayang....rindu keluarga...rindu kawan-kawan...rindu masa silam....rindu zaman kanak-kanak....rindu zaman sekolah....bila kenangan-kenangan tu muncul kita jadi hiba...jadi sayu....kadang-kadang boleh meleleh air mata....


Aku tetiba teringat zaman skola dulu...zaman dok asrama....zaman nak ambik spm....hahahaha....tu zaman nakal....zaman slalu buat keje bodoh....member pun kepala gila x hengat....penah satu petang...warden x de...masa tu ujan lebat....kitorang dengan riang ria g main bola kat padang...best betul main dengan padang lecak....tak takut lak kene sambar petir ke ape ke....tetiba dengar suara orang memekik....rupenya warden dah balik....hahaha...ape lagi...kene sebat laa....

Lagi satu yang aku paling ingat....makan roti john ngan member kamcing aku....siap suh pak guard tolong beli n senyap-senyap naik dom....makan senyap-senyap dalam gelap....sebab no 1 masa tu masa belajar...sume orang kene dok kat study room....sebab no 2...kitorang tak nak kasi orang lain roti john ni....hahahaha...melantak sorang 1 bantal....macam nak muntah nak abis kan.....hahaha...mane ek member aku yang name Wahida ni....

Ada gak aku cari kengkawan masa skola kat FB....jumpe....ada yang accept....ada yang wat bodo je....nak wat camner kan....niat aku ikhlas....nak tau khabar masing-masing je...ramai gak yang dah berjaya dalam hidup aku tengok....tahniah la dari aku....

Aku ni orang biasa je....kalo aku ni super star ke...menteri ke...mungkin aku tak yah cari dorang....dorang yang cari aku kot....hahahaha

p/s: Aku rindu kat Azie,Wahida,Zahara,Zohra Liza n Linda Awin....

No comments: