Thursday, July 4, 2013

musim berganti



Salam jumaat...

Mood aku ni berubah-ubah macam musim la pulak...tiba musim rajin  menanam bunga...rumah mengalahkan taman bunga...kalau boleh bunga apa yg ada jual kat nursery tu suma aku nak borong...pantang nampak pokok yg cantik...tak kira kat hutan ke..kat umah orang ke...aku sanggup mintak...hahaha...tapi...bila dah malas...dah macam hutan la pulak jadinya....untuk tak jadi hutan simpan...kerja2 pengosongan pasu perlu di jalankan...dan yg jadi mangsa anak bujang aku...hehehe...

Sekarang ni tiba musim aku rajin memasak...kekeke...suka la anak2 aku...dapat makan macam2 hasil air tangan ibu dia ni...macam2 kek anak2 dapat makan..lepas musim memasak ni...tak tau pulak musim apa...jangan musim tidur dah le...kang sume kebuluq...kekeke

No comments: