Sunday, May 22, 2011

Muncul setelah menghilang

Salam semula....

Lamanya aku tak muncul kat sini...tetiba malam ni terasa nak memuncul kan diri....banyak benda yang belaku akhir-akhir ni....hehehe...yang pasti nya hidup aku lebih bahagia dari dulu....masa disah kan mengandung hari tu...wahhh happynya....tapi aku di uji bila disahkan keguguran pulak....tapi masih ada rezeki lagi sebab...kandungan aku kembar...cuma gugur satu je....tapi masa tu sedih giler....my luv la yang jadi tukang pujuk...hehehe...die jugak laa yang sentiasa ada di sisi aku masa aku melalui hari-hari yang sukar.....luv u sayang.....hehehe....

Ni kandungan aku dah 5 bulan...baby pun dah mula gerak...tak sabar tul nak tunggu die lahir....my luv pun suka sangat letak tangan kat perut n rasa baby....hahahaha...sepanjang ngandung ni...x de meragam ape pun...alhamdulillah....mabuk pun sekejap je...

Mudah-mudahan Allah permudahkan segalanya...amin...


No comments: