Thursday, January 6, 2011

KHAIRUL FAHMI-hero MALAYA


Dalam 1-2 minggu ni...aku(tukar kate ganti name tuk n3 yang ni...hehehe) terasa sesak n cam dah tau dah ape cerita budak2 kolej...budak2 skola....n awek2 sume. Termasuk la makcik2 yang dok mngintai bakal2 calon menantu....

Ape lagi name yang kalo di sebut sana sini situ....kalo bukan mamat yang tengah meletop ni....KHAIRUL FAHMI CHE MAT....aku bukan la peminat bola sangat...name mamat ni pun Mr.lova2 yang bagi tau aku.....itu pun pasal name die sama....hahahaha....masa die bagi tau name mamat ni pun sebelom malaysia lwn indon lagi....so aku gune khidmat Mr.google nak tengok muka mamat ni.....oooo ni rupe ni....cam rupe orang korea pun ada.....

Masa Malaysia lwn Indon kat bukit jalil pun aku tak tengok.....punya la teruk aku ni...ape lagi kene hentam ngan Mr.lova2 laa.....hahaha....tapi aku bangkit dengan semangat anak Malaysia.....tengok la masa lwn lagi sekali.....tup tup sejak 2 perlawanan 2....name mamat ni mencanak canak naik.....tak kire kat blog ke...kat fb ke...kat paper ke...mane2 laaa....tak de cite yang lagi hangat dari cite mamat ni.....rezeki die laaa kan.....sama laaa macam masa Mawi meletop dulu....

Tapi dalam pada mamat ni meletop bagai nak rak...awek die pun meletop gak....tapi kesian laaa sebab awek die ni asik kene kutuk je....aiiii nasib badan....kapel ngan orang femes camtu laa dik.....sib baik KHAIRUL FAHMI aku ni tak femes...kalo tak...makan ati gak.....hahahahaha.....

Ada gak orang meluat kat awek die ni pasal kat blog die asik cite pasal balak die.....haloooo   suke ati die laaa nak cite...die cite pasal balak die..bukan balak ko...lagi pun kat blog die...bukan blog ko....adehhhh tak paham aku orang yang spesis ni....

Pape pun harap-harap si KHAIRUL FAHMI lepas ni tak la lupe daratan yek....heheehe

p/s : Menanti KHAIRUL FAHMI SAIDIN balik Melaka sok...huhuhu

2 comments:

Unknown said...

semua duk gila kat KFCM.ehehhe

Viva Sakura said...

hero baru...hehehe