Thursday, November 18, 2010

CINTA OH CINTA

CINTA....

perkataan power ni boleh tumbang kan dunia...kerana cinta orang sanggup buat ape saje...kerana cinta..sanggup ketepikan mak bapak pun ada...g lari ikut balak g lombok laa...pas2 bila dah x sanggup nak idup susah kat sana...baru laa teringat mak bapak balik...merayu2 suruh datang ambik...dulu masa nak lari...mak bapak merayu2 suruh balik...x moh...demi cinta konon...geram betul vs tengok orang2 yang sengal camni...

ishhh..tetiba lak vs nak membebel n geram....kekeke...ni sume pasal ada laaa anak jiran yang hilang ikut balaknya lari x tau kemana...mak bapak hari2 dok berendam air mata...kesian tengok...vs yang dah x de mak bapak ni...kalo boleh nak ada mak bapak semula...ni dorang yang masih ada mak bapak....x hargai langsung....adoyaiii...macam2 manusia ni...

kalo pasal cinta ni macam2 versi yang kite dah tau kn...laila majnun laa...mumtaz shah jahan...cinta lagenda budak setan pun best gak....kekeke...baru2 ni vs ada baca kat satu blog pasal cinta terlarang..ex queen n uncle...tapi ni x leh komen laaa...dorang 2 gajah...vs ni semut merah....kang kene pijak x pasal je...hahahaha

3 comments:

She is f.A.z.A said...

"kerana kasih ku turutkan"..

p/s: saya masih berpijak dibumi nyata dgn CINTA :)

NARDtheNERD said...

cinta sejati macam hantu. semua orang berbicara pasalnya. namun tak semua berjaya menemuinya. :))

Viva Sakura said...

faza...alhamdulillah..

nard...wahhh peribahasa baru ni...huhuhu