Tuesday, July 6, 2010

LELAKI BOTAK...SEKSI KE????

Salam...hari ni VS nak bukak topik pasal lelaki...LELAKI BOTAK...hohoho...MR.LOVA-LOVA tak suka topik ni...tapi VS nak dengar ape kata rakyat malaysia....wahhhh macam la ramai sangat yang tengok blog VS ni...masa VS kat UM dulu ada sorang lecturer BOTAK...bukan main ramai laa peminatnya....subjek yang die ajar...ramai betul yang dapat A+...pasal dorang suke kat lecturernya...lelaki botak ni ada banyak sebab....antara alasan nya.....:

MALAS NAK G GUNTING RAMBUT SELALU---->3 bulan skali dah laa...save bajet...

RAMBUT TAK MENARIK---->ni jenis rambut yang keriting halus macam maggie kot...yang bergulong2 tu...ni kalo kutu ada leh sesat jalan ni...

NAK NAMPAK GANAS---->Ni kiranya kalo orang tengok nampak cam orang gerun sikit laa...

TAK RETI NAK PILIH FESYEN RAMBUT---->Ni satu hal gak...pening nak pkir pesen ape...senang cite BOTAK je laa...

BANYAK BERFIKIR---->Banyak sangat pkir masalah...awek laa...keje laa..duit yang tak penah ckup laa....rambut pun berguguran...BOTAK laa sudahnya...


BANYAK KELEMUMUR---->kalo dah macam salji turun atas kepala n betepek-tepek...parah ni...awek tengok pun seram...ni pakai bapak head n shoulders pun tak jalan ni...lebih baik BOTAK....hihihihi

JIMAT SYAMPOO---->lelaki kan malas nak g shoping....beli 1 botol besar...tahan 3 tahun....kan senang kalo BOTAK...

Banyak lagi sebab musababnya kalo nak taip....hehehe...tapi korang tengok laa...SEKSI tak kalo LELAKI BOTAK?pada VS nampak cam SEKSI laa...huhuhu...MR.LOVA-LOVA jangan marah ek...abg pun ada potensi botak tuuuu....i likeee....hehehe....

Jom kita tengok JEJAKA-JEJAKA MALAYA ni....nampak seksi tak?





Haaaa....Tak seksi ke?cuba korang bagi komen.....gambar kat atas ni contoh je....kat luar sana kan ramai lagi lelaki botak...yang ensem lagi seksi....mari la komen....jangan malu-malu....

16 comments:

wanzi said...

hehehe,,, sememangnya org botak ni nampak seksi..... tapi pada orgnya pula.... hehehehe

fairuz said...

eee. bak kate kawan kepada kawan fairuz, orang BOTAK ni nampak macam perogol bersiri. erkk? hahahhaa

Viva Sakura said...

wanzi...tengok bentuk kepala gak la kan?hehehe...

fairuz...hahahaha....ye ke cm2?

iRfan Johan said...

hanya sorg je botak dan smart..abg hattan!!! cuba try usha dy...hehe

Viva Sakura said...

hattan???hehehe...cm garang..takut nak usha...

FarHa said...

tak minat lelaki botak..

suhaisweet said...

Hi, Visiting here..Very nice..luv ur blog...Very special for u.. Don’t Miss it!

Cik Alin said...

kalau botak terus tu xminatla..
sekurang2nye ade la jgk rambut kan..
nampak kemas ckit kan..
heee...

Viva Sakura said...

farha...x minat ek?hehehe

suhaisweet...tq

cik alin...yup...botak trus pun x best kn...ape org kate potong no2...cm2 smart..

::ienafazlyna:: said...

i minat lelaki ade rambut...hehehe

tiefazatie said...

err??no komen..ifa suka lagi yg ade rambut+sttlo..haha

Viva Sakura said...

iena n tiefa...x pe...citarasa masing2...hehehehe

mama zharfan said...

me tak suka ler..nampak pelik ajer..suka yg rambut lebat (mcm my other half la saper lg) :p

ibu_Arifa said...

tgk muka dan badan kot.. kekadang botak nampak makin bulat kalo badan dah bulat :P

Viva Sakura said...

mama zhafran...yg kita dpt..mesti laa yg 2 idaman kn?..hehehe

ibu arifa...betul 2...ni ada yg bdn dh bulat pun nk botak gak...bertambah laa bulat...seksa lak jdnya..huhuhu

MASA said...

biar botak asal badan tegap dan sasa.