Thursday, July 1, 2010

JPA YANG BERJASA

Benda ni jadi bulan lepas tapi baru ni VS dapat post entry ni....kisah nya si kucing yang dah naik atas bumbung tapi tak tau camner nak turun...hari hari dok mengiawwww....wah pening kepala VS...malam susah nak tido...die asik berbunyi je...memang kalo die dh terjun kat lubang atas bumbung tu...tak de sape leh tolong..kecuali pakar je....maksud nya bomba ke jpa ke...hehehe....masuk hari ke-2..VS call BOMBA...dia cakap petang nanti die datang...tunggu2 tak datang...pagi sok tu..call lagi...pun die cakap petang nanti datang...uikkk BOMBA keje petang je ke? masuk hari ke-4...x datang jugak...wahhh boleh jadi bangkai kucing ni nanti...ujan turun hari2...masa ni pun langit dah gelap...VS pun dgn rase penuh prihatin(cewahhh)... call BOMBA lagi...die suh call JPA plak...adoiiii...VS pun call laa JPA 3(kalo x silap namenya)...die cakap dalam mase 1 jam die sampai....tunggu2 dalam masa 20 min dah sampai dah...meh kita tengok aksi-aksi abg2 JPA ni...


Ketibaan van JPA...bro ni bukan skuad JPA...ni abang ipar VS saje dok meninjau....hehehe

Ni die hero-hero JPA..berbadan sasa lagiiii...hehehe

Skuad JPA dah mula panjat bumbung umah VS...nak wat tinjauan....sahhh memang ada kucing belang kelabu kata nya....

Nampak tak langit gelap tu....haaa ujan nak turun dah...kalo skuad JPA ni tak datang...harus kesejukan kucing tu....kotak tu berisi kucing yang dah di ambik dari lubang bumbung tu...banyak nya perkataan  'tu'...

Detik-detik membawa kucing turun...tau tak..lubang 2 sedalam tangga yang panjang 2...memang laa kalo kucing 2 terjun tak boleh nak naik dah...

Gambar kucing 2 tak sempat nak ambik....bila kotak 2 sampai je kat lantai n VS bukak...kucing 2 pun trus melompat....macam tak cukup kaki nak lari...hehehe...hero-hero JPA pun nak berangkat balik...TRIME KASIH DAUN KELADI YE....ADA PROB NANTI....VS CALL LAGIIII....heehehehe

6 comments:

yahaya said...

ok la...dah selamatkan seekor kucing

Viva Sakura said...

2 laaa...sian kat kucing 2...dah brape hari x mkn..

si para para said...

tu la kucing..suh belajar cara nk turun tak nk..kan dah malu..satu malaya dah tahu..kehkehkeh

Viva Sakura said...

publisiti percume ni...hehehe

zaza said...

wahhh bgus la VS ni... kalo zaza mesti dh blur xthu nk buat pe cuak punyee pasal... good girl!!


bru minggu lps jumpe member keje JPA.. bru thu kje diorg yg sbenar.. dh mcm keje amal plak skali pk.. bgus btol..

Viva Sakura said...

hehehe..kesian die kt atas 2..x mkn..kene ujan lg...